05/11/2011

SATURDAY MORNING DESIRE


There are some things I want to do today. I  want to find my old Monchichi lost it somewhere when moving, buy this sweet dress from Petit Bateau would fit my little girl perfect, listen to funny music, order this parka from Zadig& Voltaire need a new jacket for the winter, catch a good wave or at least get in the water today, get this Mini Rodini bulldog sweatshirt for my son, drink beer with a Terminator mask on a beach, I know mission impossible its raining, put these Coco Chanell Captain fins on my board I dont think that would put an extra dimension to my surf but at least I look chick in the water and just walking with my family watching the sunset. Not to much to wish for, right.

Jag har några saker på min lista, som jag vill göra idag. Jag vill hitta min gamla Monchichi tappade den någonstans när jag flyttade, köpa denna söta klänning från Petit Bateau skulle passa min lilla tjej så bra, lyssna på rolig musik, beställa den här parkas från  Zadig& Voltaire behöver verkligen en ny jacka i vinter, fånga en fin våg eller i alla fall komma i vattnet idag, få tag på den här bulldog långärmade tröja från Mini Rodini till min son, dricka öl med Terminatormask på en strand, jag vet det är omöjligt uppdrag det regnar idag, sätta på dessa Coco Chanell Captain fins fenor på min bräda, jag tror inte de ger något extra till min surf men jag ser chick ut, promenera med familj i solnedgång. Ja inte allför mycket att be om, eller hur.

No comments :

Post a Comment