07/11/2011

FINALLY ITS HERE MY G-BOMB HAS ARRIVED



















































I'm super super exited! Finally my wetsuit from Rip Curl has arrived. I ordered it now almost two weeks ago and I can tell you it has been two really loooong weeks. So this afternoon im going to Rip Curl and pick it up. Now i have absolutely no excuse to not jump in the water, maybe I will have an excuse to not go up from the water maybe I want to stay?. Everyone testing it says its like having an extra skin that warms.

"Form-fitted and packing a range of all major features including 100% Elastomax 3, Fireskin lining, seamless underarms and revolutionary liquid tape, finding a comfier, warmer and lighter women’s 3/2 would be harder than finding that old needle in that damn haystack!"

Sooo they say. I will get back to you for full review when I have tested the wetsuit Is the G-bomb really that good like they say. To be continued...

Jag är verkligen jätteexalterad! Äntligen har min våtdräkt kommit. Jag beställde den för nästan två veckr sedan och det har varit två låååånga veckor. Så i eftermiddag skall jag åka till Rip Curl och hämta den,  nu har jag ingen ursäkt för att inte hoppa i vattnet. Men kanske jag kommer att ha en ursäkt att inte vilja gå upp ur vattnet, kanske vill jag stanna kvar? Alla som testat den säger att det är som att ha ett extra skinn som håller dig varm. 

"Form-fitted and packing a range of all major features including 100% Elastomax 3, Fireskin lining, seamless underarms and revolutionary liquid tape, finding a comfier, warmer and lighter women’s 3/2 would be harder than finding that old needle in that damn haystack!"

Såå det säger dom. Jag återkommer med utförlig recension när jag testat våtdräkten. Är G-bomben så bra som alla säger. To be continued...

//

No comments :

Post a Comment