31/10/2011

HALLOWEEN VILLAIN




Halloween it is. The only thing that scares me with Halloween is exactly all of the Halloween movies. Mike Myers that evil missfit brother he is one of the scariest guys ever. He always shows up behind the back when you look otherway. I love the films but I seriously hate the guy. So time to celebrate Halloween with my dressed out kids anyone getting scared, I dont think so:D


Så det är Halloween. Det enda med Halloween som skrämmer mig är filmerna med samma namn.Mike Myers den sjukt onda missanpassade brorsan vem kom på honom han är en av de läskigaste personerna jag vet. Han dyker alltid upp när du minst anar  Jag älskar verkligen fimerna men allvarligt jag avskyr honom. Så dags att fira med mina utklädda barn någon som blir rädd? ja jag trodde väl inte det:D


//

No comments :

Post a Comment