02/01/2012

LUMINOUS - DESIGNER DIANE GOLDSTEIN APRIL, MAY






Happy New Year to all of you I think this year will be really interesting and I wiss you all a fantastic time. Now Im back on track after a great New Year Party here Paris YES I have had an absolute fantastic vaccation so far  first Sweden and now Paris and its not over yet. So since Im in Paris I thought about the blonde designer Diane Goldstein with her label April,May looks freeking interesting especially if you check the spring 2012 collection. She will soon open her first store in where exact Paris.  So stay tuned for futher info about this really creative and inspiring label.

Gott Nytt år till er alla. Jag tror att detta år kommer att bli riktigt interessant och kul och jag önskar er alla god fortsättning. Jag är tillbaka här på bloggen efter ett hur kul som helst party i Paris. Har haft en helt underbar semester än så länge. Först Sverige och nu Paris och den är inte över än. Så eftersom jag är i Paris jag kom att tänka på den blonda designern Diane Goldstein med hennes märke April,May ser riktigt interessant ut. Speciellt om du kikar på hennes var kolletion 2012. Diane kommer snart att öppna hennes första affär i Paris. Sa håll ögonen öppna för detta riktigt kreativa och inspirerande märke.

//

No comments :

Post a Comment