17/10/2011

THERE IS SOME CHILL IN THE AIR

koala surf camp

perfect wave in Hossegor

Now Its mid October and you can feel is a certain chill in the air the summer has come to an end. We are closing up The Koala Surf Camp and its always feels a bit sad but it has been a really nice summer, so what to do now. First Im gonna spend time with my family and then do some work of the koala house. But most of all Im gonna take my time to surf taking long walks on the beach and hang with friends I havent seen for a long time. So thank you all for this season;D

Nu är det mitten på Oktober och man kan känna att det börjar bli kyligt i vinden ja sommaren har tagit slut. Koala Surf Camp stänger för säsongen det är lite ledsamnt, men det har verkligen varit en riktigt fin sommar, så vad skall jag göra nu. Åhh jag skall vara med min familj, göra lite jobb på Koala huset.Och jag skall ta min tid att surfa, gå långa promenader på stranden hänga runt med vänner jag inte sett på länge det kommer att bli toppen.Så tack alla för den här säsongen;D
//

No comments :

Post a Comment