09/10/2011

SATURDAY EVENING



Surfers from Rip Curl, Matt Wilkinson, Owen Wright & Mick Fanning

Lena & Arvid
Ha! How did you spend your Saturday evening, me and my working mate Lena(pregnant ), both my kids and my dog where down in Hossegor queued for hours to get the signatures "To koala surf camp and the autograph " from all the Rip Curl riders on posters, it was kind of a project but now they up on the wall in our Koala surf camp. I bribed my son Arvid with Ice cream after, Yeah what can you say working moms;D

Och hur spenderade du din Lördag kväll själ var jag nere i Hossegor med min arbetskollega Lena (gravid) mina två barn och hund vi köade ett bra tag för att få autografer från Rip Curl surfarna hälsning till Koala surf camp. Ja det är vårt surfcamp. Det var verkligen ett projekt men nu sitter de på väggen i vårt Koala surfcamp. Jag mutade Arvid min lilla pojke efteråt med glass, ja vad kan du säga arbetande morsor, glamoröst som få;D
//

No comments :

Post a Comment