19/10/2011

I NEED A NEW STEAMER





photo:Rip Curl

So this is the wetsuit im going to buy for the winter a Rip Curl G-bomb 3/2. Just black and simple I made the misstake in the past to buy a light blue one. Thought I would work with my eyes or something. Instead it made me look like a new character in the Teletubbies. So my advice if you arent two dimensional keep is to keep it simple, black is the best and stay away from any different patterns.

Så detta är våtdräkten som jag skall köpa i vinter en Rip Curl G-bomb 3/2. Svart och enkel, jag gjorde misstaget en gång att köpa en ljusblå, trodde den skulle gå fint till mina ögon. I stället såg jag ut som en ny karaktär i Teletubbies. så mitt råd om du inte är två dimensionell är att köpa enklast möjliga, svart är bäst och håll dig borta från mönstrade.


//


No comments :

Post a Comment