26/10/2011

HOODIE FROM THE PAST



photo:Carhartt

This Carhartt thermo Sweatshirt was my absolute favorite hoodie the late 90s. There where different color from todays choice mine was orange. Maybe not the best choice I had it every day until I saw myself on a picture looking absolute horrible, orange have never been my color. But now I going to make another try with a different color, cranberries and grey that wouldnt be to bad, huh. And dont miss Carhartt s collaboration with A.P.C- to be continued in December.

Den här luvtröjan Carhartt thermo Sweatshirt var min absoluta favorit på 90-talet. Men det var lite andra färger på den tiden min var orange. Kanske inte det bästa valet, jag såg mig själv på foto och såg absolut förskräcklig ut i den, ja organge har aldtig varit min färg. Men nu skall jag göra ett nytt försök tranbär och grå det funkar eller hur. Och missa inte Carhartts samarbete med A.P.C. - fortsättning följer i December.

//

No comments :

Post a Comment