03/11/2011

GIVE YOUR SKIN A GIFT




















I head plant in the sand every time I go surfing, can call it some sort of peeling. But I need to scrub my skin at least a couple of times per week. It makes my skin so much softer and I feel so much more awake.  Feels like after a ruff night when kids awake, nice party with friends or just hard surf  thats exactly what I need. Caudalie Creme Gommante Douce  is the cream I use and its fantastic.

Även om jag kör huvudet i sanden sk head plant varje gång jag surfar, kan kalla det peeling. Men jag måste skrubba hyn minst några gånger per vecka. Det gör hyn så fantastisk mjuk och jag känner mig verkligen mycket mer vaken.Känns efter hård natt med barn osm inte sover, trevlig fest med vänner eller en hård surf session att det är precis vad jag behöver.Caudalie Creme Gommante Douce  är krämen jag använder och den är helt fantasisk.

//

No comments :

Post a Comment